Puheenjohtajan palsta

Hyvät Reumayhdistyksen jäsenet!

Elämä jatkuu koronan jälkeen! Silti näyttää, että edessä on aina uusia haasteita, jotka koskettavat useimpia meistä.

Terveydenhuolto ja valtiontalous ovat kriisissä ja maailma on levoton. Tärkeää on pitää huolta omasta tasapainosta ja sosiaalisista suhteista. Pitkäaikaissairaus rajoittaa monella tavalla ja aiheuttaa palvelujen tarvetta.

Vertaistuki vaikkapa Reumayhdistyksen kautta saattaa auttaa monia meistä selviämään arjen keskellä, saa ystäviä ja kuuluu joukkoon.

Kun julkinen SOTE yrittää suoriutua haasteista, voi kolmas sektori tarjota osansa ja olla tukemassa Sinua. Oma aktiivisuus tulee aina palkittua, liike on lääke.

Reumaliitto parantaa jäsentensä hyvinvointia, tule mukaan!

Leena Harju-Autti                                                                                                         Puheenjohtaja

Toimitila Pirkkakatu 2:ssa on tarkoitettu jäsenistön käyttöön.       Lisätietoja Leena Harju-Autti 040 535 8745