Järjestämme eri liikuntaryhmiä, jotta kaikki halukkaat löytäisivät itselleen sopivaa fyysistä aktiviteettia. Reumayhdistys järjestää viikossa kolme allasjumppavuoroa. Tässä teemme yhteistyötä muiden vammaisjärjestöjen kanssa. Osallistumme kaupungin järjestämiin erityisjärjestöjen liikuntatapahtumiin. Teemme yhteistyötä Rovaniemen Terveys- ja sosiaalialan oppilaitoksen kanssa. Oppilaitoksen opiskelijat vetävät allasjumppia korvausta vastaan. Reumayhdistyksen jäseniä osallistuu myös KKI:n järjestämiin liikuntaryhmiin ko. oppilaitoksella. Kaupungin uimahallin musiikkiliikuntasalissa on keskiviikkoisin soveltava jooga ja torstaisin tuolijumppa.

Tarjolla ilmaista ryhmäliikuntaa torstaisin klo 12:30-13:15 RAMK:n tiloissa Rantavitikantie 29. Ryhmä kokoontuu 4 kertaa, 18.11.alkaen.

Tule mukaan jumppaamaan.

Lisätietoja Kaisalta puh. 040 8334 797

KELTAKANGAS

Maksuton kuntosali alkanut

Maanantaisin 18-19

Keskiviikkoisin 16-17

MULI-SALI VESIHIISI

Erityisryhmien jooga keskiviikkoisin klo 13-15 1.9.21 alkaen, 50 €/ 15 kertaa/kausi, kerätään paikan päällä.

Etäyhteysmahdollisuus on.

Ilmoittautumiset: Nimi, puh.numero, sähköpostiosoite 31.8.21 mennessä  Tarjalle, tarja.hannninen@gmail.com

Tuolijumppa torstaisin 2.9. alkaen 16-17, maksu 2 €/kerta

TILAA ON, TERVETULOA!

VIRE-lavis, tuolitanssi tiistaisin klo 11:30-12:30, alkanut, MAKSUTON

JUMPPA maanantaisin klo 17-18, sali on auki, omatoiminen toistaiseksi

Vetäjäksi alkaa liikunnanohjaaja Shahram Khan 4.10. - 13.12.21 ja jumpassa huomioidaan, että osallistujilla on erilaisia liikuntarajoitteita.

Kertamaksu 2 € käteisellä, kerätään paikan päällä.

BOCCIA tiistaisin klo 14-16,

BOCCIA torstaisin 15-1

LAPIN AMK RANTAVITIKANTIE 29

Ohjattu kuntosali maanantaisin 6.9. alkaen, klo 18-19:30, hinta 2€/kerta

VESIHIISIN  ALLASJUMPAT

Alkavat 31.8. viikolle 50 saakka

Allasjumpat, hinta 30 €/kausi,

tiistaisin 31.8. alkaen ja torstaisin 2.9. alkaen klo 19:45 - 20:30,

perjantaisin 3.9. alkaen ikääntyneille klo 15 - 15:45

Maksu 30 € kerätään "Avoimilla ovilla"

Tarkistathan, että jäsenyytesi on voimassa ja tiedot ajan tasalla.

Lisätietoja Kaisalta 040 8334797

Kun sinulla on sähköpostiosoite ilmoitettu Kilta-rekisteriin, voit tarkistaa ja päivittää tietosi kirjautumalla jäsennumerollasi OMILLE SIVUILLE.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.