Liikunta

Järjestämme liikuntaryhmiä entiseen malliin, jotta kaikki halukkaat löytäisivät itselleen sopivaa fyysistä aktiviteettia. Reumayhdistys järjestää viikossa neljä allasjumppavuoroa. Tässä pyrimme tekemään yhteistyötä muiden vammaisjärjestöjen kanssa. Osallistumme tulevanakin vuonna kaupungin järjestämiin erityisjärjestöjen liikuntatapahtumiin. Teemme yhteistyötä Rovaniemen Terveys- ja sosiaalialan oppilaitoksen kanssa. Oppilaitoksen opiskelijat vetävät allasjumppia korvausta vastaan. Reumayhdistyksen jäseniä osallistuu myös KKI:n järjestämiin liikuntaryhmiin ko. oppilaitoksella. Kaupungin uimahallin musiikkiliikuntasalissa  on keskiviikkoisin soveltava jooga ja torstaisin tuolijumppa.

Liikuntavastaavat

Teemu Alajärvi             040 580 7452

Kaisa Mattila                 040 833 4797

Pauli Niemelä                0400 949 070

Tuolijumppa

Vesihiisi, MuLi-sali torstaisin alkaen 12.9. klo 16-16:45

Kertamaksu 2 €

Vesijumpat Vesihiisissä aloittavat 2.9. alkavalla viikolla .

Tiistaina ja torstainai, klo 19:45  ja perjantaisin vain päivävuoro klo 15:00.

Maksu 30 € kaudelta, voi maksaa avointen ovien päivänä 2.9.

Kuntosalitoiminta jatkuu maanantaisin 2.9. alkaen klo 18:00

Rantavitikantie 29

Kertamaksu 2 €

Soveltava jooga

Hei nyt löytyi sijaisopettaja joogaan, ohjaa erillaista joogaa kuin Aksana sellasta kuin kundaliini joogaa, meditatio, laulu, hengitysharjoituksia (löytyy googlettamalla) .Meillä on kokeilukerta ke 11.9 ,klo 11--13 uimahallin mulisalissa. Jos haluamme jatkaa tuota joogaa niin vuoro on nyt syksyn tuohon ajankohtaan. Ilosanomaa saa levittää eteen päin

Sitovat ilmottautumiset tekstiviestillä maanantaihin 9.9. Mennessä. Muista laittaa myös nimesi viestiin. Nro. 0405807452

T. Liikuntavastaava Teemu Alajärvi

Keltaisennauhan jumppaa senioritalossa

Geokätkeily

Uusi liikuntamuoto, jota vetävät Hannele Lihtkivi ja Pauli Niemelä.

Seuraa ilmoittelua!