Reumanuoret ja reumalasten perheet

Yhteyshenkilöt

Jos tarvitset vertaistukea tai tarvetta kysellä nuorten mahdollisuuksista toimia, voit olla yhteydessä allaoleviin henkilöihin.

Taina Hiukka 040 763 7572 taina.hiukka(ät)brillet.fi
           Teemu Alajärvi 040 580 7452 teemu.alajarvi(ät)gmail.com

Valtakunnalliset nuorille suunnatut sivut löytyvät osoitteesta

www.suomenreumanuoret.fi/

Keskiviikkoillat ovat nyt nuorten ja nuorten aikuisten iltoja!

Nurekatiimi järjestää syyskuun lopusta aina vuoden 2020 loppuun asti yhteensä neljänä keskiviikkoiltana Zoom-tapaamiset nuorille ja nuorille aikuisille. Vuoden viimeinen "ilta" on koko päivän kestävä spektaakkeli. Osallistua voivat kaikki yli 13-vuotiaat. Osallistumiseen tarvitsee ainoastaan internetyhteyden ja tietokoneen tai älylaitteen.

Jokaisella illalla on oma teemansa, mutta kaikkien iltojen yhteisenä tavoitteena on koota yhteen reuma- ja muita tuki- ja liikuntaelinsairaita nuoria ja nuoria aikuisia viihtymään ja viettämään aikaa yhdessä vertaistuen parissa.

Iltoihin voi osallistua matalalla kynnyksellä ja aivan mistä vain, vaikka omalta sohvalta. Kameraa tai mikrofonia ei ole pakollista käyttää. Ilmoittautumiset aukeavat syyskuun aikana. Lisätiedot nuorten ja nuorten aikuisten Zoom-illoista löydät Reumaliiton tapahtumakalenterista, sekä seuraamalla Reumaliiton ja Nurekatiimin Instagram-tilejä.

SIIRRETÄÄN: Minä Itse -päivä nuorille ja nuorille aikuisille

Reuman kanssa eläville nuorille ja nuorille aikuisille tarkoitettu iloinen vertaistukipäivä siirtyy vuoden 2021 keväälle koronavirustilanteen vuoksi. Aiemmin päivä oli tarkoitus järjestää lauantaina 21.11.2020 Tampereella.

Huomaa kuitenkin, että Nurekatiimi järjestää Zoom-iltoja yli 13-vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille syksyllä 2020. Lue lisää edellisestä kohdasta!